SOMETHING BETTER

 
 
SOMETIMES THE THINGS WE CAN´T CHANGE
END UP CHANGING US INSTEAD,
JUST BECAUSE YOU CAN´T SEE IT
DOESN´T MEAN IT ISN´T THERE,
IN LIFE AND LOVE EVERY ENDING
IS JUST A NEW BEGINNING
 
NO ONE FALLS IN LOVE BY CHOICE,
IT IS BY CHANCE,
AND NO ONE FALLS OUT OF LOVE BY CHANCE,
IT IS BY CHOICE,
SOMETIMES THE HARDEST THING
AND THE RIGHT THING ARE THE SAME,
BECAUSE YOU NEVER STOP LOVING SOMEBODY,
YOU EITHER NEVER DID, OR YOU ALWAYS WILL
 
SO, DON´T BE AFRAID TO LOSE
WHAT WASN´T MEANT TO BE,
RISK MORE THAN OTHERS THINK IS SAFE,
CARE MORE THAN OTHERS THINK IS WISE,
DREAM MORE THAN OTHERS THINK IS PRACTICAL,
EXPECT MORE THAN OTHERS THINK IS POSSIBLE,
AND LOVE LIKE YOU NEVER BEEN HURT
 
#1 - - KajsaLisa:

Vacker dikt, tyvärr kan man ju inte säga samma sak om din smak när det gäller fordon, totalt jävla attitydlös.
Vad skall du ha den till ? Okej, om det är mycket snö efter jul och risken finns att du missar mellandagsrean på Dressman möjligtvis.
Dom där fordonet du hänvisar till är ju till för folk i karriären som strävar efter sin egen inkompetensnivå, har parmiddagar och anser att den som har flest färgglada kokböcker när man dör vinner.
Personligen åker jag faktiskt runt i något silverfärgat med tillräckligt stor maskin som är tillverkat i Detroit. Mer tänker jag inte avslöja och kommer inte att skriva om det eller fota den i min blogg heller, eftersom det vore busenkelt att plocka ut min identitet via bilregistret.
Jag har kört den nedkabbad in i December, men anser att dubbdäck till 18-tumsfälgar är en onödig utgift, så jag åker hellre buss.
Om du inte kände igen bilen jag hänvisade till i inlägget ovanför det du kommenterade, med det rätta ljudet. Så är det en sån här.
http://www.youtube.com/watch?v=URm7Ze9a56o
Faktiskt lite sugen på en sån trots plåttaket, du vet den som åker kollektivt istället för att hälla kubikmeter med bensin i överdimensionerade tyska plåtlådor, har råd med mycket roligare leksaker,
Nu tar jag bussen till jobbet :)

#2 - - NR:

:)))))))))
Ah, om det ändå vore så lätt för alla, att inte krossas totalt av livet. Inte för mig, I bounce back, but others...äh

#3 - - ♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥:

Så sanna ord på bilden.

SVAR: Tack så jättemycket för dina stöttande ord.

Till top