666 IN MY HEART

 
 
ODJURETS TAL ÄR DEN OSYNLIGA RESAN
GENOM MÄNNISKAS TAL,
ETT TAL SOM RISTAS IN I ALLA AV LIVET,
SAMMA TAL MEN UNIK FÖR ALLA
 
ODJURETS TAL ÄR
DEN SANNA VÄGEN TILL UNDERKASTELSE
INFÖR LIVETS BLINDA ÖGON,
DÄR ALLT UPPHÖR SPÅRLÖST
VID VÄGENS SLUT NÄR MÄNNISKAS TAL TAR ÖVER
 
MAN KAN ALLTID IFRÅGASÄTTA
MEN ALDRIG FÖRNEKA DET ONDA I DET GODA,
DEN SJÄL SOM MAN SÅLDE TILL DJÄVULEN
FÖR ATT HITTA VÄGEN TILL ETT HJÄRTA
VÄRD ATT MINNAS
 
www.youtube.com/watch?v=tnAMMngfaCA           
#1 - - LORISSA LOVEBOMB:

HAHAHA LÅNGGRIS, jag ska börja kalla mina kompisar för det när jag är arg på dem ;D

#2 - - LORISSA LOVEBOMB:

Jassådu, jag skulle snarare säga att det är demoner.

#3 - - LORISSA LOVEBOMB:

Nej, du är inte enfaldig, det är förstås precis samma effekt, förutom att man gör det under ögat istället för på låret då. Jag skulle förstås föredra en hundnos bättre, men eftersom jag inte hade någon sådan i frysen så blev det skedarna istället.

#4 - - LORISSA LOVEBOMB:

Tack, vad rart sagt! Jag hoppas och tror det också, det behövs lite galenskaper när man jobbar med barn. Ha en bra dag du med!

#5 - - LORISSA LOVEBOMB:

Jag fattar ärligt talat ingenting av din senaste kommentar, haha. Men tack för saltlakritstipset :)

#6 - - LORISSA LOVEBOMB:

Haha, okej, du slarvade bort mig med t&j och cc och grejer, i och med att det heter Ben & Jerry's och inte Tom & Jerry och... jag förlorade min humor en stund tror jag, på grund av jobbig arbetsdag ;)

Till top