FROM THE HEAVEN OF MY HEART




IF YOU HAVE FOUND A SMILE
THAT IS THE SWEETEST ONE YOU´VE KNOWN,..

IF YOU HAVE HEARD, WITHIN A VOICE,
THE ECHOES OF YOUR OWN,..

IF YOU HAVE FELT A TOUCH THAT
STIRS THE LONGINGS OF YOUR HEART,..

AND STILL CAN FEEL THAT CLOSENESS
IN THE MOMENTS YOU´RE APART,..

IF YOU HAVE FILLED WITH WONDER
AT THE WAY TWO LIVES CAN BLEND
TO WEAVE A PERFEKT PATTERN
THAT IS SEAMLESS, END TO END,..

IF YOU BELIEVE SOMETHING IN LIFE
ARE SIMPLY MEANT TO BE,..

THEN YOU HAVE FOUND YOUR SOUL MATE,
YOUR HEART´S OWN DESTINY.

www.youtube.com/watch?v=QtdfQPEjTRw            
#1 - - Natasha Roxy:

haha, tell me about it. Rihanna, och resten av Hollywood blommorna, som får felstavade tatueringar....hur dumt är det? Känner inte hon någon som kan franska som kan hjälpa henne? Så synd, nu finns det där...på halsen av alla ställen:) Haha.

Punk! Varför tänkte inte jag på det! Men det här kommer nog hålla min kollega upptagen ett tag, ackorden är tillräckligt lätta men att hålla rytmen, och försöka förstå hur melodin går till är tricky när man lär sig spela för första ggn.

Whiskey? Whiskey är min choice of drug när jag dricker. Klarar inte av paraplydrinkar, det är antingen whiskey, rom, absinthe eller vodka som gäller. Eller diverse jugoslaviska grejer som bränner hål på gommen och magen :)

Haha! Jag tycker vi börjar med Through the fire and flames; tillräckligt lätt för en nybörjare som aldrig hållt i en gitarr innan :D

#2 - - Natasha Roxy:

typiskt att jag skriver huller om buller när jag är trött. Så går det när man håller på att svimma natten innan av värmeslag på jobbet :D

#3 - - mh:

aaah, bilden...



as of inlagget: bullseye!

Till top