891 AND COUNTING

     Ytterligare en martial arts kunnig ur klanen Sparrow, nämligen Cat Sparrow, karatekick av den högre skolan. Den hunden ger sig aldrig mer på katter, dräglar ner deras nytvättade pälsar, nu vet han vem som verkligen är människans bästa vän, wax on, wax off, kastrera och släng ut den dräglande idioten,.weeeee!
#1 - - Siri skywalker:

Jo, jag skulle hålla med om att du är större än allah. Och jag vet att du skulle hålla med mig om jag sa att du och jag antagligen skulle kunna hitta på mycket roligt ihop (det där lät mer sexuellt än vad jag hade tänkt!) Drömde om dig inatt faktiskt. Riktigt lustig dröm. Orkar inte förklara. men drömmen var nog mer negativ än positiv. Haha



Och ja, jag börjar misstänka att jag snart kommer att krocka med mig själv, med självaste livet.

#2 - - Rebecca Utan Räkor:

Det där var den läskigaste bilden i din bloggs hisroria...

#3 - - Mikaela:

swedbank har drabbats mest. Kommer ha både nordea och swedbank. lönekontotn komemr finnas på nordea och fasträntekontot på swedbank.

swedbank i enköping är fristående.

#4 - - korven:

jag e hundmänniska, this isn't working for us Brandon!! ;)



Jag ska definitivt kolla in henne. Varför blir jag så rörd när du bryr dig..? :O

#5 - - Mötley Annika:

Mötley Crue är en så stor del av mitt liv att det går inte att förklara ...



kul att du tittade in på min blogg , önskar dej en trevlig kväll !

#6 - - fröken gud::

katter är då fan läskiga, det har jag alltid sagt...

piiis awt from heaven.

:)

#7 - - Caroline:

Nej inte nere, lite trött bara. Ibland är man bäst.

#8 - - Trice:

Spanien ey? Har släkt där, fast i Alicante:)



Grymt imponerad av dina alkohol-skills måste jag erkänna. Anledningen till att jag drack Black Power var ju enbart för att det heter Black Power, kredd till tusen! Får väl försöka införskaffa Salmiakki Koskenkorva nästan gång.



Lovar att akta mig för alla hårda vindar!



Hoi Hoi!

/Trice

#9 - - märtakajsa:

Vilken härlig dregelskur man ser flyga där. Katter är fräschare än hundar faktiskt. Även om vissa hundar är rara.

#10 - - MustaVeri:

Ibland måste man väl som liten enskild människa ändå joina de större klanerna för att få makthavarna att ens notera att folk inte gillar vad dom gör, och vad är egentligen skillnad på om piraterna blev maktberoende/rikemansberoende, det är ju alla andra politker redan, fint att dom i så fall joinar gänget.

#11 - - emelie:

händer på valborg? :)

#12 - - ullisar:

fantastiskt roligt det här! och ja, jag är kattmänska. som du förstår? :)

Till top