LADY GODIVA

 
LADY GODIVAS DRÖMMAR FLYR GENOM
DEN MAGISKA SKOGEN,
SOM SÖRJER FÖRLORAD TID
 
HON ÄR EN KVINNA, ETT BARN,
HON ÄR NAKEN, MEN OSYNLIG FÖR ALLA
SOM KAN SE
 
HON ÄR SKUGGAN AV NÅGRA
VISKADE ORD NÄRA INTILL,
EN FLYKTIG STUND AV ÖMHET
 
HON ÄR ETT MINNE OM EN KÄRLEK,
ÖVERALLT OCH INGENSTANS,
SÅ NÄRA OCH SÅ LÅNGT BORTA
 
LADY GODIVAS DRÖMMAR FLYR GENOM
DEN MAGISKA SKOGEN,
SOM SÖRJER FÖRLORAD TID
 
#1 - - Erik Selander:

Får du den här, eller? Yours truly på MyaSpace i alla fall. vet aldrig med spamkontrollen på de här Bloggsystemen, då man sänder länkar.

https://mysp.ac/Vfvn?play=1

Svar: Blogg se ser allt som spam inkl mailadress, men den där gick genom, jag ska kika när jag hinner med det.
Brandon Lee

#2 - - Erik Selander:

Sett The Crow, spelade in den och såg den nu. Du spelar Eric Draven då du dör. Du blev skjuten under filminspelningen. Eric Draven kom tillbaka av kråkan. Hur kom du tillbakan?

Svar: Egentligen är jag guds son, så det var lätt för mig att komma tillbaka som Brandon Jesus Lee, några skottskador är ju ingen match för en Jesus.
Brandon Lee

#3 - - Erik Selander:

Då är vi bröder!

Svar: Men inte av samma morsa?
Brandon Lee

#4 - - Erik Selander:

Åker ut till henne nu i Jul. Ses vi där är det samma en. Du vet ju att jag rapporterades död till Göteborgsposten. ?? En enkel tupplur på asfalten?? Eller? En envis skata har häckat här på balkongen länge? Får ta en koll.

Svar: Jag för min del låg nedsövd på ett sjukhus ett antal dagar efter en avåkning på ön, hela höger sidan av kroppen inklusive huvudet fick ordentligt med stryk, mer eller mindre allt som kunde gå sönder gjorde det,.men nästa år var jag tillbaks igen.Liemannen är alltid närvarande på ön, står brevid en vid stargridden, och ställer alltid samma fråga: Do you feel lucky today punk? Han får alltid samma svar: It got nothing to do with luck, it´s all about the balls, go fuck yourself.

Hälsa till morsan från hennes okända son, en ur familjen brothers on bikes.
Brandon Lee

#5 - - Erik Selander:

Will do. Har inte ens varit på den ön. 2 per år genom hundra år har i alla fall blivit norpade av liemannen. I klubben har de hela tiden åkt å kollat i gäng. Vet inte riktigt hur många som har kört loppet. Billy körde till sig vinster på något sätt. Vet inte klassningen. Är själv utpräglad luffare med den eviga horisonten att nå till. Vi höll till på Visingsö under några år, några stycken. I kärnan min närmaste broder på en långgaffel och jag på en competition, grusåka. Träffade en tös från Finland där. Summerade en höst att på 180 dagar hade jag legat i 90 sängar. Det här kan låta barhistoria, men det är faktiskt verkliga siffror. Tygnsta tävlingsåkaren i vår egen klubb är ändå Jöken. Kent Anderssom. 2 VM. Wikipedia, hela raden :
Kent Andersson (roadracingförare)
Han hade jag en del ihop med på Sviesta banan då han i senare delen av sin karriär körde 500 cc Sounds of Singles. De åren höll jag motorn igång i stallet som min andren närmaste klubbroder drev. Svante Sand körde cykeln. Han van SM. Om det inte var två år till och med. Fort har jag kört på nätterna över småvägarna runt stan. Född i Haga. Massa lägenheter i rad här. Bor i Haga bredvid Linnegatan och Järntorget. Kör ut i vilken riktning som helst och har ofta, ett par dagar i veckan, repat tretti mil asfalt till kvällen och pizzan. Man skulle ha ett liv.

Till top