#1 - - Natasha Roxy:

Meh, dessa dagar fungerar inte min hjärna. Försöker komma på en bra kommentar att skriva men inget kommer ut. Sista tentan för terminen var igår, hjärnan har lagt av nu. Eh...

xoxo

#2 - - Marie Rosenqvist:

Av någon anledning träffar dina ord alltid rakt in i mig. Jag tänker mig dig som en väldigt klok och vis man.



Jag brukar ofta tänka, härifrån och nu.

Jag är inte där. Nu. Men, jag hoppas det kommer tillbaka när mitt hjärta är helt.

Jag försöker fokusera på allt som är betydelsefullt och sortera bort allt annat som är grus...

Det är svårt. Mycket svårt.



Förlåt mitt svammel i natten. Kände bara att jag ville skriva några rader till dig.



Innerligt tack för det du skriver här.

Ha det allra bästa och sköt om dig.



/Marie

#3 - - B:

...och för kärleken, den kärleken. Den knuffar och buffar, kittlar och lockar till skratt...



http://youtu.be/wKooxLYpjH0

#4 - - B:

And another one for you...

http://youtu.be/c2bi5nkl3BY

#5 - - Anonym:

Tiden går, Brandon.

Thåström river i min själ. Just nu.

Du river. En aning...

Varför är jag här? Säg mig.

Dina ord som vanligt...

Ibland undrar jag vem du är...



I natten kommer det mesta, i mitt eget sällskap. Jag tycker oftast om det. Stillsamt. Ibland oerhört smärtsamt. Allt gör bara så jävla ONT.

Just nu stormar det i en stad som inte längre är min. Jag tycker om det. Också. Vinden piskar bredvid mitt öra och jag bara är...



Jag vill inte att tiden går, jag vill vara här.

Var får du allt ifrån? Livet?







/M

Till top