REMEMBER ME




WHAT WOULD THERE BE
BEYOND THE EYES OF
BRANDON LEE,..

WANTED THE TRUTH,
WANTED THE FAITH,
WANTED A HEART,
WANTED A SOUL,..

WANTED A LOVE
MORE THAN ANYTHING
ELSE IN THIS WORLD,..

JUST LIKE THE MOON DOES,
WE RISE ´N`SHINE ´N`FALL

      
     R.I.P

www.youtube.com/watch?v=fyF_Lgdzv9E         
#1 - - Anonym:

Rakkauselama ei toimi? No, mina kylla varoitin sinua,ei vaikuttanut nainen olevan sinun tyyppiasi,toki silti toivoin parasta. Palaan suomeen 11 marraskuuta, Mirren synttarit on 16,kai sina tulet kaymaan? Ala kuule B valita, kylla se siita suttaantuu,Raz lahettaa terkkuja. S.

#2 - - Natasha Roxy:

Could there be a revenging angel left to bleed

#3 - - Natasha Roxy:

haha, sant, tvål är kanske något jag bör hålla mig ifrån.

Mantraord? Inget funkar för mig, inte ens de starkaste sömntabletterna...eller ha, de starkaste sömnmedlen är väl gift...den sömnen kommer man aldrig ur :D Annars funkar absolut inget. Dock har jag fått det att fungera, sömnlös is the way to go.

Vampyrinna? Vad annars;D?

#4 - - Harriet:



Hej igen.

Long time no see eller hur man säger. Har kommit av mig i bloggandet

Fint skrivet



Harriet

Till top