#1 - - Natasha Roxy:

inget mer bloggande eller?

"Natasha wants you" bilden borde nog tas snart, att jag inte kommit på det innan...

#2 - - Grannfrun:

gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

#3 - - Natasha Roxy:

ååh, nej! Jag älskar dina inlägg, du är den ende vettige bloggaren!

Men jag håller med, 666 är ett klockrent inlägg att lägga av på ;)

haha, Natasha gillar den idén! Pinky swear that will?! annars bli jag ledsen.

Rock on själv! xxoo

#4 - - Emma:

Öppningserbjudande 20% på alla namnsmycken!

#5 - - Bajsugglan:

välkommen tebax!

#6 - - mh:

På återseende...

#7 - - Estelle:

Ta hand om dig och välkommen tillbaka!

Kramar

#8 - - Natasha:

tehe, du är söt du:))

Din sommar låter jävligt snajsigt, gör det! Åk till Hell-sinki, samla ihop grabbarna från ditt allra första band och lira:D Finland låter kul!

Ja, livet är en fest om man har rätt festsällskap, men det har inte jag. Jag gör mitt bästa att få liv i mina vänner men nepp! De föredrar att inte göra något:) Om man tror på karma så måste jag ha varit en mobbare i mitt förra liv haha

xoxo

#9 - - Harriet:

Ja siffran 666 kanske är djävulens verk:-)Ska du inte tänka om?



kramiz Harriet

#10 - - Natasha Roxy:

haha! eller huuur! Jag älskar det:D fattas bara att jag tuperar håret helt och tar på mig glammiga kläder:D Men ååh, jag kan inte se det klippet! "The video you requested is not available" Nu blir jag bara sjukt nyfiken

#11 - - imse:

Svar Brandon Lee: Dina åsikter om bögar, judar etc skiter jag fullständigt i, men du ska tamejtusan ha rätt att tycka så!!



En föreläsare på universitetet ska INTE utsättas för våldsattacker under en föreläsning.



Lars Vilks konstverk har jag ingen åsikt om, jag är ingen konstkännare.

#12 - - Natasha Roxy:

aaah, eftersom jag inte kan sova nu (dumt, har en lång dag framför mig) tänkte jag svara på din förra kommentar. : Jag älskar alla sådana sidor! Om jag inte hade varit fattig nu hade jag shoppat till jag droppat.

...och sen är jag lite av en internet stalker, speciellt när jag inte kan sova. Råkade se vad Imse skrev above och var tvungen att läsa själva inlägget, och kommentarerna för att kommentarer är lika intressanta (om inte mer) att läsa. Nu efteråt måste jag säga att ååååååh vad jag håller med allt du skrev! Visst alla har rätt till en åsikt men det finns en skillnad mellan att ha en åsikt och hat. Nej fan, nu borde jag ändå lägga mig! G'nite!

#13 - - Natasha Roxy:

I know, I know! Jag klagar för mycket:) hahah

Ne, man kan inte ta "Det" ifrån någon, sånt ser man igenom på en gång. Iofs måste man ha någon sorts inspirationskälla, men antingen så föds man med "Det" eller inte.

Life is about creating yourself...hmm, det var typ mitt mantra för ett par år sedan...sen blev jag bitter och glömde bort allt:) Borde nog börja tänka så igen

xoxo

#14 - - Natasha Roxy:

ja:D jag köper bara högre och högre klackar. Nepp, inga svullna eller trötta fötter alls! Jag är född för killer heels. Jag är så pass van att gå i högklackat att jag tappar balansen i platta skor haha:)) Jag fattar inte riktigt vad jag ska göra med fötterna i vanliga skor.

låter askul! kan tänka mig att det är roligare att spela utomhus, speciellt när det är fint väder (äntligen) ute; vem vill vara inne?! jag stressade bara den här veckan:D så pass mycket att jag, med insomnia, sov i 16 timmar. Måste ha varit döende på något sätt haha

#15 - - Harriet:

Tråkigt att inte kunna läsa några inlägg av dig hörru!!!!!!



Harriet

#16 - - Natasha Roxy:

Salmiak Koskenkorva? lätt att jag hänger på :D!

Vältränad, till en viss grad:D måste ändå börja träna kickboxning om på nytt. Bäst att vara på den säkra sidan, efter att min kollega fick mig att hänga (!) uppochner i luften kom jag på att jag ändå är rätt svag när det kommer till människor stora som grizzlybjörnar.

Det är sant dock, man mår som man förtjänar! Vilket är varför jag inte klagar när jag är sjukt bakis och helst vill dö:)) Då är det bara att bita ihop.

teheh, jag veet! Min nya frisyr passar mig så fint, nästan pånyttfödd. Hela jag ger ut LA vibbar, det är ju därför alla jag känner kallar mig Roxy. Så länge att fler känner mig som det än Natasha. Så länge att jag inte ens kommer ihåg när det började:))

xxx

#17 - - Natasha Roxy:

jag veeet! tragiskt, så kan det inte vara! Det är mindre kul om alla andra är fulla och så är man nykter själv. Jag blir bara grinig då. Är man nykter förstår man hur dumt allt egentligen är, och hur rolig natt är det på en skala?! nej.

Hur många par skor jag har? Inte tillräckligt många :D

#18 - - Natasha Roxy:

sleep is for the weak :D Jag lever nu, sen kan jag leka död. :}

Ja, pretty in pink indeed. Kom på att jag egentligen inte klarar av att inte förändras varje halvtimme så det får bli puderrosa hår nu. Sen får vi se. Kan inte låta 14åriga Natasha vinna när det gäller hårfärger. Släng in lite hot legs in killer heels i leken och så har vi en vinnare

xoxo

#19 - - A-M:

Kiitos, kiitos.

Terv "akka" :-)

#20 - - Natasha Roxy:

melodifestivalen?!?!!? Never! Bara tanken skrämmer mig. Tanken att vara som alla andra som jag inte tål, yuck! Jag ryser.

Njae, alla har sina favoriter. Slash råkar bara vara min favorit:) Din då? You have to have one too, right? Spela för stora stålar...visst, bara det alone kan få någon att orka, men hur länge? Om man nu redan har så det räcker gott och väl, dessutom verkar han inte vara en fame whore. Jag måste ta chansen :D Sen om chansen visar sig flera gånger till...

Hur gick det i Tjeckien och kärleksaffären:)? Kroppen intakt;)?

xoxo

#21 - - siri skywalker:

Brandon :)

#22 - - Natasha Roxy:

meeen, vad snabb du är att skriva! Nu har jag tre kommentarer att svara på!

okej, 1) aj aj aj! Sprickor i fingrarna?! Hur hände det? Festen låter kul dock, äh, allt låter kul. T.o.m asfalten som blev en dödsfälla. Ungefär som det blev i Mostar då jag ramlade av. Kul.

I know, tekniskt sätt är Slash inte ngn gud, men han spelar från själen, lite som han själv vill. Det verkar funka för honom :D haha

2)och härmed anmäler jag mig för tävlingen!

Det har jag redan konstanterat, de flesta bloggare har inte mkt att skriva. Vilket är helt okej. Dock är det irriterande när de vill att du ska rösta på dem hela tiiiiideeen.

Den där outfiten var så ihelvete jobbig att få på sig. Okej, inte hela, bara strumpbyxorna. Sen att försöka gå UTAN att fastna i allt och alla...jag förtjänar en medalj!

O ja, nästa år blir dt SRF och vem vet vad mer :) Utan Anna hade jag inte ens gått på denna, hade varit mindre kul att ta med sig vänner som tycker NRJ spelar den bästa musiken...

xoxo

#23 - - Natasha Roxy:

och Easy Rider har jag sett :) absofuckin'lutely brilliant

Till top