929 AND COUNTING

   Det är dags att röra på sig, destination flygplats.  Jag dyker väl upp igen inom en vecka,om inte,.well, nothing lasts forever, take care my sweet little lamb´s of god, Forza Ferrari, Forza Kimi Räikkönen!  
#1 - - korven:

jag har alltid gillart skomakarn, men okej för den här gången.

#2 - - korven:

jag har alltid gillart skomakarn, men okej för den här gången.

#3 - - Siri Skywalker:

Pyjamasen är underskattad. Älskar min lilla svart och vitrutiga med silverkanter och rosetter...ååh.

#4 - - Kotteby:

Nya bakvingen? What a ****!!!

Men visst....11 års väntan är över. Viva la slicks.

#5 - - korven:

kom hem nu!!!!!

#6 - - korven:

äntligen tillbaka.



Jag vet inte om du har rätt eller inte, den som lever får se.



Good to be back? :)

#7 - - Trice:

Tack ska du ha :) Kommer aldrig torska dit på norrmän. Håller mig till svenskar alternativt mig själv! Jaså så du har varit i väg och solat eller? Själv har man fan inte fått se mycket sol här nere i Harlingen. Cheers!

#8 - - Siri skywalker:

jää. du verkar inte direkt vara speciellt förtjust över att vara tillbaka i Sverige igen. vart vill du vara då?

ibiza, jamaica, Finland?



Tänker på dendär markoolio låten "åååh han vill hem, hem till finland igen. Drömmer sin dröm, om finland igen. Där vill han festa, där vill han dricka, där vill han bo med sin vackra finska flicka!"

#9 - - Natasha Roxy:

Black Adder gör mig alltid lika glad, favoriten är Black Adder III...det är något med att vara så nära toppen men samtidigt så långt ifrån..antar att det är ren skadeglädje>:)

min spegelbild? den är alltid rätt;)

Till top