FOREVER

 
DO YOU EVER WISH YOU HAD A SECOND CHANCE
TO MEET SOMEONE AGAIN FOR THE FIRST TIME?
 
SOMETIMES IT´S SO HARD TO FORGET SOMEONE
WHO GAVE YOU SO MUCH TO REMEMBER,
IF YOU CAN´T GET SOMEONE OFF YOUR MIND,
THEN MAYBE HE´S SUPPOSED TO BE THERE,
BECAUSE THE HEART KNOWS THINGS
THAT MIND CAN NEVER EXPLAIN WHITOUT SOUL.
 
FIND MY SOUL AND MY HEART IS YOURS
TO KEEP FOREVER, WILL YOU WAIT FOR ME
UNTIL THE DAY AFTER FOREVER?
#1 - - Erik Selander:

http://youtu.be/Eelfbl1ZLrE

Svar: Ok, men vad har en samling tondöva, halvtaskiga norska black metal snubbar med inlägget att göra?
Brandon Lee

#2 - - Erik Selander:

En svarslåt om mig. Skulle ju svarat med Haunted men vill mildra kontrasten en aning. Värsta som kan hända är ju att du tror att jag smörar allt beröm jag lägger in. Det är ärligt, så är det här också. Tolka det med din egen bild. Det har du ju redan gjort också. Är väl en utbränd Zombie själv, helt enkelt. Klarar stort sett bara av att få något av tondöva, halvtaskiga black metal snubbar. För mycket långtradarsläp som slirat omkring i snömodden i backspegeln min. Jag skall bespara dig det jag egentligen lyssnar på.

Svar: Låtar som jag lägger in är en del av inlägget, bilden, min text och låttexten bildar en enhet,.ibland är mina inlägg riktade till någon viss människa som ett personligt meddelande, ibland inte.Haunted är skaplig, men de här torskgubbarna är skit, jag ska lägga in lite black metal till nästa inlägget på den andra bloggen lite senare idag.
Brandon Lee

#3 - - Erik Selander:

OK. Är väl litet ledsen över att jag inte längre kan njuta av den musik jag lyssnade på förr. Den här har nog spräckt tusen lyssningar här. Tänk: max volym.

http://youtu.be/fObdajGvEKU

#4 - - Erik Selander:

En annan av de härliga gamla favoriterna, som aldrig går nog ofta i Haga i Göteborg.

http://youtu.be/7w5bEa9IGlA

#5 - - Erik Selander:

Här är en ny från förra året som säkert kommer att klassa in bland de gamla goa melodierna man minns.

http://youtu.be/63YzOuKDGVA

Till top