THE POISON GARDEN

 
ALL THIS TIME I DRANK YOUR LOVE LIKE THE CURE,
WHEN MAYBE IT WAS THE POISON
 
DRINK MY LOVE LIGHTLY, THERE ARE DEEPER
AND DARKER THINGS IN THE POISON GARDEN THAN MY LOVE
 
LOVE IS A SWEET POISON WHICH KILLS YOU SLOWLY,
BECAUSE LOVE IS MADNESS, AND LUST IS POISON OF LOVE
WHICH DRIVES YOU CRAZY IN LOVE
 
#1 - - Erik Selander:

My Poison. Kan never get to much:
http://youtu.be/fObdajGvEKU

#2 - - Erik Selander:

Fått e- post med en uppgift jag inte vill sprida. Om du absolut vill vara anonym kan du väl starta ett skräp e-post och sända ett meddelande till mitt konto. Då svarar jag med vad jag just fick uppgift om.

Svar: Nu hänger jag inte riktigt med, e post från vem med en uppgift om vad?
Brandon Lee

#3 - - Erik Selander:

Fick e- post från en gemensam bekant till oss om en situation jag inte vill lägga ut att andra kan se. Tror inte att vår bekant sänder fler uppgifter till mig om den här nu hamnar i offentligheten.

Svar: Hmm,.vi har nog inga gemensamma bekanta skulle jag tro, däremot finns det nog en och annan knasboll som inbillar sig att de vet något.
Brandon Lee

Till top