STUPIDITY LOVES COMPANY




PLASTIKKIRURGIN SÄLJER SILIKONFULLKOMLIGHET
OCH BOTOXDRÖMMAR TILL SJÄLVUTNÄMNT
MÄNSKLIGT AVFALL,
DE SJÄLSLIGT MISSBILDADE, VARS BEKRÄFTELSEBEHOV
BLIR TILL EN MÖRKRÄDD EGOTRIPP
I EN RESERVDELSKROPP.

RESAN UTAN SLUT,
LÄNGTAN EFTER EN EVIGT UNGDOM, DÄR PHOTOSHOPLÖGNER
BLIR TILL DAGENS DIGITALA SANNINGAR I NÖD OCH LUST
TILLS ÅLDRANDET SKILJER OSS ÅT.

JAG KAN VISA VÄGEN,
MEN INTE DESTINATIONEN,
LIVETS ÅRSRINGAR SYNS INTE PÅ YTAN,
SKÖNHETEN KOMMER INIFRÅN,
BEKRÄFTELSEBEHOVET FRÅN DE HJÄRTLÖSA
SOM ÄLSKAR SANNA LÖGNER OM DIG,..

ÄR DET ALLT DU ÄR,
EN SANN LÖGN OM DIG SJÄLV?

www.youtube.com/watch?v=IRhbOFlTA5g         
#1 - - Jenny Eriksson:

SVAR: Haha :) Jo det låter lite lustigt med saker som börjar på F. Sömn och hälsa kommer absolut först för min del. Jag vet inte riktigt hur jag hinner med, jag låter saker komma lite som dom kommer och försöker att inte skynda på, det handlar rätt mycket om att prioritera och balansera det som ger energi och tar energi :)

#2 - - Marie Rosenqvist:

Läppar som ser ut som blygd... hm...

Sanning eller inte. Det bestämmer vi.

Ack, skönhetens ideal skapar media - vem åker med på resan? Ack, arma människor som inte har tilliten till det inre, och därmed skönhetens sång. Sorgligt.



Dina läsare borde ha stryk. En poet som du.

Förlåt, blir något irriterad när någon svarar helt out of the blue... genom ett annat svar...



Du förtjänar bättre!



(Kunde inte låta bli...)



Sköt om dig, Brandon - en varm kram får du också.



/Marie

Till top