PS




DISSEKERAR MÖRKRET MED GRYNINGSLJUSET,
SLÄPPER IN LIVET PÅ RIKTIGT IGEN,
BÖRJAR OM FRÅN DAGEN NOLL

JAG ÄLSKADE EN DRÖM,
EN MÖJLIGHET,
EN RÖST,
ETT TELEFONNUMMER,
SAMHÖRIGHETEN,
OSS

JAG HATADE EN MARDRÖM,
EN OMÖJLIGHET,
EN RÖST,
ETT TELEFONNUMMER,
SPLITTRINGEN,
DEM

INSÄTTNING AV PLUS,
UTTAG AV MINUS,
VISSTE INTE VEM DU VAR,
BARA VARFÖR,
LEVDE DITT LIV
PÅ DINA VILLKOR

EQUUS CABALLUS LJUD,
CANIS LIV,
FELIS SILVESTRIS CATUS
DANSAR MED CANIS LUPUS

NYMPHALIS ANTIOPA,
SORGMANTELN,
FJÄRILSKVINNAN,
NATTAKTIV MORGONTRÖTTHET
ÄGT AV NÅGON ANNAN
BAKOM STÄNGDA DÖRRAR

AVANCERAD SÖKNING AV
FÖRLUSTRELATERAD HJÄRTFLIMMER
FÖR ALIAS ERIC DRAVEN,
80 MIL T.O.R AV
MENTAL SKILJELINJE,
ALLT PÅ AVSTÅND
TILLS DÖDEN SKILJER OSS,..

NU SKA JAG LEVA MITT LIV
PÅ MINA VILLKOR,
NÅGON ANNANSTANS,
ETT LIV ÄGT AV MIG.

DS.

www.youtube.com/watch?v=jMHjWAP4mng         
#1 - - joanna- att leva med Aspergers syndrom:

Tänkte bara tipsa om att just nu pågår flera tävlingar med fina priser på min blogg så passa på att gå in och kolla:)

Du hittar tävlingarna högst upp i vänsterspalten:)

Finns även en dagens bloggtävling där du har chansen att bli länkad inför mina 400-600 unika besökare dagen:)

http://www.domkallarmighannes.com/2011/04/helgens-blogg_24.html

Till top