747 AND,..LOOKIN´ OUT MY BACK DOOR




JAG HAR FÖRLORAT MIN RELIGION,
KUNGEN ÄR DÖD,..
MEN HEAVY METAL LEVER.

JAG BLEV INTE FRÄLST PÅ GRUND AV
DET VAD JAG GJORDE,
UTAN PÅ GRUND AV DET VAD JAG INTE
GJORDE,
JAG ÄR DEN JAG ÄR,
NÅGON MÅSTE VARA DET.

JAG HAR TVÅ ANSIKTEN,
ETT FÖR ER,
ETT FÖR MIG SJÄLV,
INGEN AV DEM ÄR JAG.

LIVET ÄR ETT KRIG,
DEN FÖRSTA SOM DÖR
ÄR SANNINGEN,..
SENT SKA EN SYNDARE
VAKNA,.OM NÅGONSIN.

www.youtube.com/watch?v=ZbfYK4I3rZM    
#1 - - Harriet:

Ja många olika fejs har vi. Skulle vara skönt med bara ett!

#2 - - ladyL:

tungt

#3 - - imse/inger:

Är själen livets spegel?

Vad är då för monsterkärring som glor på mig varje morgon i badrumsspegeln????

Jag har ett vackert inre för det sa min mor under hela min uppväxt....det yttre ordade vi aldrig så mycket om!

Till top