MILLION MILES AWAY




LIFE SHORT OF LOVE IS KIND OF TIRESOME, DESOLATE
PROPOSITION OF PREDICTABLE OPTIONS,
AND INVISIBLE RULES OUT OF MUTUAL DESPERATION,
WITH UNWORTHY FEELINGS LAID OUT LIKE
PLAGUE CORPSES OF LOST SOULS.

LOVE IS THE ENEMY OF LONELY PEOPLE,
SOMETHING TO BE OUTLASTED,
LIKE A DARE LINE DRAWN IN THE DUST BY LUST AND DESIRE,
AND WHEN WE CROSS IT, EVERYTHING IS AT RISK.

SOME PEOPLE CAN´T LIVE LIVES UNCONNECTED
TO THEIR PAST,
LOOKING FOR AN IMPOSSIBLE COMBINATION OF LOVE,
PASSION AND SIMILAR SORROWS,
AN INTENSE RELATIONSHIP EMOTIONALLY SAVAGED BY LIES. 

WELL, I LOST MY FAITH,
YOU DIDN´T WANT TO HEAR ME, SO YOU DIDN´T,
MAYBE WE SAW IN EACH OTHER WHAT WE LIKED TO THINK
ABOUT OURSELVES,..

A FINAL, SOULFUL, SILENT MOMENT OF PASSION, LOVE, DESIRE
AND DESPAIR, SO VULNERABLE, SO NEEDFUL AND REAL,..

              ..BUT LIKE A MILLION MILES AWAY.

www.youtube.com/watch?v=YNY5vazyK_M                
#1 - - Anonym:

Tack :) Ska vi följa varandra via bloglovin? ;) Har tävling senare dem som vill ha clip on set ;) kolla igen senare om du vill vara med ;*

#2 - - Natasha Roxy:

haha! spagettiättling! Vivaldi är nog lite för mkt för de hjärndöda. Jay Z är säkert lättare att komma ihåg och känna igen. Lite dålig allmänbildning...för mycket friterat fett.

Ang sångerskan i Die So Fluid, yes, en riktigt cool, snygg, brud. Lite sen att svara på det, lyckas alltid glömma bort detaljer.

Spelade tills fingrarna nästan ramlade av. Sen ritade jag motivet för nästa tatuering. Måste nog gå igenom den imorrn, då jag inte är lika utmattad. Hela dagen var jag på mina vänners photoshoot. Hjälpa alla med diverse saker samt visa loggan som de nu äntligen gillar...men nu vill de använda sig av den första idén jag skissade ut också. The more the merrier. Massa låtsasblod;-sår och ärr, och massa fina bilder. Lite...Alice Cooper/Manson + SYTYCD. Nu måste jag (deras alltiallo kom vi på) hjälpa AlleyCatz med marknadsföringen. De har redan kirrat ganska mkt men mer kan det bli. Aah, så mkt kreativitet att min hjärna håller på att implodera. Snart finns det väl bara ett svart hål istället för huvud.

hmm, vad mer att skriva? Börja måla igen:D! haha:) xxoo

Till top