814 AND,..DON´T SAY A WORD




DEFINERAR ORD INNAN TYSTNADEN,
ORD I EN BERÄTTELSE,
I ETT HÄNDELSEFÖRLOPP,
I EN KÄRLEK,
ORD SOM DÖDAR ORD.

ORD ÄR INTE BERÖRING,
ORD SLITS UT
OCH BLIR TILL KLICHÉER,
ORD ÄR SUBSTITUT
INNAN TYSTNADEN.

ORD HÅLLER INTE OM,
SMEKER INTE,
KÄNNS INTE,
ÄLSKA MIG,
INTE MINA ORD.

ORD DEMENTERAR SANNINGEN.
BEGRÄFTAR AVSTÅNDET,
SKÄRMAR AV,
RADERAR KÄNSLORNA,
FÖRSEGLAR FÖRLUSTEN
INNAN TYSTNADEN.

ORD BYTER SKEPNAD,
DINA ORD ÄR INTE LÄNGRE MINA,
UTAN ORD FÖR VEM SOM HELST
SOM KAN HÖRA DIN ENSAMHET,
DE SISTA ORDEN INNAN TYSTNADEN.

ORD HÅLLER INTE OM,
SMEKER INTE,
KÄNNS INTE,
ÄLSKA MIG,
INTE MINA ORD.

www.youtube.com/watch?v=h2SGIzjgXzI    

#1 - - Tankar..:

Dina texter skulle bli vackra bra låtar!

#2 - - Tankar..:

Nä, alltså psykmötet skulle ju inte leda till mer prat, men bättre prat och bättre sätt att komma någonstans när jag träffar psyknissarna.

Får väl se om det blir så fram över?!?

Jo, det är klart att det är som du säger att jag behöver mänsklig värme o.s.v...

Men det är ju verkligen inte bara att hitta någon att lita på när man är en sådan som inte känner att det går att lita på någon egentligen.

Närhet är svårt också eftersom det drar igång så mycket skit att det blir ångest jätterädsla m.m av det.

Blir så jäkla liten liksom...

Kär blir jag inte ens =(



Jaha ja, men vad bra att dina texter är låttexter då!

Hur låter musiken till då?



Till top