#1 - - Natasha Roxy:

haha, lugnt. det är väl därför konst är så vackert, alla har sin åsikt;) Dessutom så är konstruktiv kritik bra, hur annars ska man utvecklas?

ang. förra kommentaren som jag aldrig hann svara på: mjo, akvarellmålningar brukade jag göra...innan färgerna antingen torkade ut eller tog slut. Sen var jag alldeles för lat för att köpa nya. Måste väl ta tag i det snart.

Var jag skaffade tatueringen? i vilken studio alltså? Infamous Studio heter stället, mycket lättare för en när man känner alla tatuerare:D haha

xxoo

#2 - - Natasha Roxy:

mmm:) har nästan haft alla hårfärger..alla förutom grönt. Först var det bara en kul grej, när jag sen försökte sluta färga håret gick det mindre bra. Alla färgningar har lett till att jag tröttnar snabbt på samma spegelbild, haha.

Hur kul är det om man bara ritar/målar det som är lätt;)? bild på bloggen? vilken då? hur kan jag ha missat den:/ hmm

xxoo

Till top