#1 - - fröken gud::

näpp. sen alla och alla... du har ju inte sett hälften! inte jag heller för den delen...

himlen önskar en asskickin' vecka! puss på're.

#2 - - Bika:

Haha, men en heavy-metal transa äro icke att förakta :)

Ha det gött

#3 - - annabanan:

SV: Man måste inte ha en nedskriven livslista, men det kan vara en fördel att ha en tror jag. Lite analt och jättepretto kanske, men man glömmer iaf inte bort allt det roliga man vill göra och de storverk man förhoppningsvis tänker åstadkomma. Eller som en något förvirrad läkare sa en gång: Det är viktigt att ha mål, annars blir det...eh, moln.

#4 - - MustaVeri:

Tror aldrig jag har kollat på LotR på tvn faktiskt,eller jo på tvn men inte tv-sändning.

Hm..hellre Gollum än Mumintrollet, helt klart, fast jag är mer lockad av herr Mortensen än Gollum..så typiskt va?

#5 - - Lexi:

Vet inte hur ofta du läser min blog så jag svarar här...

Jag tycker inte mina krav på en man är oresonligt höga, och jag tog inte ens upp de oresonligt höga kraven... Du har säkert krav på kvinnor som kvinnor kanske skulle tycka är höga men eftersom kvinnor ofta gillar att skämma bort de män de älskar så har säkert de flesta flickvännerna ställt upp.

Kräver man inget får man liksom lagom och lagom går inte längre.

Men jag skrev också om jag blir kär BLIR JAG KÄR :) vilket betyder att jag kommer släppa på kraven han inte når upp till ;)

Till top